Page 17 - Laski_Bilten_st78-2020_NR
P. 17

STIK















       STIK LAŠKO V ČASU EPIDEMIJE IN
       SOOČANJE Z NOVO REALNOSTJO

         Čas epidemije Covida-19 nas je posta-
       vil pred nove izzive, v iskanje novih pris-
       topov, kreativnih rešitev in prilagajanju
       novi realnosti. Dejavnosti STIK-a segajo
       na zelo široke področje, izstopata pa prav
       gotovo turizem in prireditvena dejavnost
       na različnih področjih. Obe področji je
       epidemija močno prizadela.
         Soočanje z novimi razmerami in nov
       čas smo izkoristili za pripravo novih vse-
       bin in ponudbe za večjo prepoznavnost
       in promocijo naše destinacije.             Za čas ponovnega zagona turizma smo   živetja na realnih lokacijah. Naše atrak-
         Prilagodili smo promocijo na vseh na-  v STIK-u tako posodobili in nadgradili   cije bodo lahko obiskovalci odkrivali in
       ših družabnih omrežjih in poskrbeli za   spletno stran www.lasko.info z novi vse-  podrobneje spoznavali preko mobilne-
       dodatno informiranje, tako splošne kot   binami. Razširili in izpostavili smo vse-  ga telefona. Butična digitalna doživetja
       profesionalne javnosti in turističnih de-  bino projekta Okusiti Laško ter predsta-  bodo oživljala skrivnosti trškega jedra
       ležnikov o dogajanju na področju turiz-  vili vse vključene ponudnike, predstavili   Laškega in omogočala druženje s pesni-
       ma, spletni ponudbi kulturnih vsebin ter   novo kulinarično turo za zahtevnejše gos-  kom Antonom Aškercem na Aškerčevi
       muzejskih zanimivostih.                 te  Pivocvetni potep po Laškem, novo     domačiji. Virtualno doživetje bodo z ino-
         Zaradi aktualnih razmer, povezanih s   kampanjo za individualne goste Odprta   viranjem kulturne dediščine postale tudi
       pandemijo, smo v aprilu organizirali vir-  vrata  Laškega ter ponudbo destinacije   oživljene skrivnosti starodavne kartuzi-
       tualno srečanje ponudnikov Laškega in   Laško v okviru vseslovenske akcije Moja   je Jurklošter, ostaline in ruševine ter od-
       z različnih vidikov ocenili stanje in zasta-  Slovenija.                         maknjeno življenje menihov, ki ga je za-
       vili prihodnje usmeritve za našo skupno    Za kampanjo Odprta vrata Laškega      znamovala ljubezenska zgodba Friderika
       destinacijo Laško. Poleg predstavnikov   smo zbrano ponudbo predstavili ne samo   in Veronike Deseniške. Za živo in pristno
       Občine Laško so na srečanju sodelovali   na spletni strani, temveč tudi na tiskovi-  doživetje na teh posebnih prostorih naše
       še predstavniki Thermane Laško, Rim-    nah in večjih plakatnih mestih in panojih   destinacije bomo poskrbeli v sodelova-
       skih term, Restavracije Pavus, Hotela   v termah ter z vsemi vključenimi ponu-   nju z ZRC SAZU.
       Špica in Aqua Rome. V pogovoru je so-   dniki posneli video portrete, ki bodo še    Prireditev in dogodkov v Treh lilijah
       delovala tudi Miša Novak, strokovnja-   dodatno prispevali k njihovi promociji in   in v Kulturnem centru do nadaljnjega še
       kinja, ki bo sodelovala pri pripravi nove   obisku njihove ponudbe.              ne bo. V Kulturnem centru Laško smo v
       strategije turizma.                        Z namenom večje promocije destina-    času epidemije pripravili akustična kon-
         Slovenska turistična organizacija je   cije smo pripravili nov predstavitveni ka-  certa, ki so ju gledalci lahko spremljali z
       v maju izvedla serijo petih spletnih sre-  talog za turistično destinacijo Laško ter   domačega kavča. Ko je bil svet obrnjen na
       čanj »Slovenski turizem med in po CO-   nov promocijski video, ki vabi v moje    glavo, je bil oder poln in dvorana prazna.
       VID-19«. Namen srečanj je bil izpostaviti   Laško in mojo Slovenijo. Pripravljeni sta   Koncerta smo predvajali preko spletne-
       izzive, priložnosti in ukrepe, ki zahtevajo   dve različici, s slovenskim in angleškim   ga omrežja Facebook na strani Kulturni
       temeljite prilagoditve, t. i. »reset« v turiz-  pripovedovalcem, za domače in tuje gos-  center Laško. Nastopili so Saška Nemec,
       mu, ki nas vodi v novo realnost z obrav-  te. Z naštetim se pridružujemo vseslo-  Sara Požin, Matjaž Piavec ter domača za-
       navo raznolikih in aktualnih tem za ob-  venski kampanji Moja Slovenija. Obe-    sedba Marvin.
       dobje okrevanja turizma. Celotno serijo   nem pa smo oblikovali nove vizualne       Čas med epidemijo smo izkoristili za
       spletnih srečanj je spremljalo številčno   podobe za oglaševanje na digitalnih me-  vzdrževalna dela v Kulturnem centru,
       občinstvo, več kot 2.000 gledalcev. Stro-  dijih in posneli video povabilo z Markom   Savinji in dvorani Tri lilije. Izvajalo se je
       kovne prispevke, odgovore in dragocena   Pavčnikom, ambasadorjem naše destina-   vzdrževanje pohodnih poti, ki so bile v
       mnenja je z občinstvom delilo kar 37 so-  cije. Celotna promocijska video vsebina   tem času tudi dobro obiskane.
       delujočih govorcev s področja turizma iz   naše destinacije je dostopna na YouTube   Kljub temu, da smo bili primorani Fe-
       Slovenije in tujine. Na četrtem srečanju z   kanalu Laško, Slovenia.             stival Pivo in cvetje odpovedati, se veseli-
       naslovom Destinacije & doživetja priho-    V maju sta začela obratovati TIC La-  mo, da nam bodo poletni meseci prinesli
       dnosti je na povabilo organizacije STO   ško  in  Muzej  Laško.  Prav tako  smo  za   možnosti za obuditev prireditev, čeprav v
       sodeloval tudi STIK Laško. Serija sple-  obiskovalce odprli Escape Room in pus-  omejenem obsegu.
       tnih srečanj je pokazala, da je slovenski   tolovsko igro na prostem Unlock Laško.                            Tina Belej
       turizem pripravljen, da ponovno zaživi.  Pripravljamo pa tudi nova virtualna do-                  Foto: STIK, Jaka Teršek

                                                                                                                            17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22