Lani smo 4. decembra v Thermani Laško pripravili dogodek, na katerem smo podelili certifikate kolektivne blagovne znamke Okusiti Laško.
Vodilni partner v projektu, ki je nastal v okviru evropskega projekta Okusiti raznolikost podeželja, je Občina Laško, ostali partnerji so Stik Laško, Thermana d. d. in Kmetijsko-Gozdarski Zavod Celje. Okusite Laško je nova kolektivna blagovna znamka, ki združuje in povezuje. Pod novim krovnim imenom se nahajajo ponudniki s pridobljenim certifikatom kakovosti za pridelke, izdelke, jedi in pijače ter storitve. Na dogodku, ki so ga poleg župana Občien Laško Franca Zdolška, uprave Thermane, obiskali še Damjan Stanonik, državni sekretar na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Marjan Cukrov, vodja delovne skupine Slovenija-evropska gastronomska regija 2021 in dr. Janez Bogataj, ki je skupaj s Tanjo Lešnik Štuhec (zaradi bolezni je žal ni bilo) s svojim znanjem in izkušnjami pripomogel k izgradnji kolektivne blagovne znamke Okusiti Laško.
Ustanovitev oziroma vzpostavitev nove kolektivne blagovne znamke, ki povezuje ponudnike ima danes že veliko svojih odjemalcev. S tem projektom in njegovim najdaljnjim razvojem bomo v Laškem uspeli tudi obdržati ljudi na podeželju: "Še vedno menim, da gre za dober projekt. In prav vsi, ki so že prejeli certifikate so dokazali, da imajo vizijo, delajo dobro in si želijo razvoja Laškega. Turizem se gradi tudi na kulinariki in pri Okusiti Laško je pomembno tudi to, da najdejo izdelki, pridelki tudi pot do porabnikov, kar pa se je že uresničilo," je povedal župan Občina Laško Franc Zdolšek.
Podeljenih je bilo 39 certifikatov.
Letos je bilo na ocenjevanje prijavljenih 72 izdelkov, od tega jih je bilo 68 pozitvno ocenjenih.