Page 15 - LaskiBilten_st89_NR
P. 15

STIK















       POVEZOVANJE

       PONUDNIKOV V

       DESTINACIJI LAŠKO IN

       SKUPEN NASTOP NA

       TRGU                                       V teku so priprave na promocijsko     v TIC-u Laško.
                                               kampanjo  Odprta vrata Laškega/Laško        Zadnji dve leti smo  uspešno kandi-
         STIK Laško, ki opravlja naloge osre-  Open Points, ki jo sedaj že tradicionalno   dirali na javnih razpisih  Slovenske tu-
       dnje organizacije za upravljanje turistič-  pripravljamo v sodelovanju s ponudniki   ristične organizacije (STO) za sofinan-
       ne destinacije Laško, skozi celotno leto   doživetij. Namen kampanje je predsta-  ciranje aktivnosti promocije turistične
       izvaja številne promocijske aktivnosti v   vitev in dvig prepoznavnosti turističnih   ponudbe vodilnih turističnih destinacij.
                                                                                        Razpisi so namenjeni krepitvi promocije
       sodelovanju z deležniki na področju tu-
       rizma v destinaciji. S slednjimi želimo
       povečati prepoznavnost in konkurenč-
       nost destinacije Laško kot butične in traj-
       nostno naravnane destinacije.
         Z namenom promocije zimskih doži-
       vetij v destinaciji Laško je bila pripravlje-
       na posebna pristajalna stran na spletnem
       mestu lasko.info z idejami za aktivne,
       prijetne in sproščene družinske počitni-
       ce. V sodelovanju s ponudniki doživetij
       je bil oblikovan tudi poseben  tedenski
       program aktivnosti in ogledov v času od
       21. 2. do 6. 3. 2022, ki je obiskovalcem
       vsak dan ponujal drugačno doživetje.

                                                                                        turistične ponudbe vodilnih turističnih
                                                                                        destinacij Slovenije, med katere se uvr-
                                                                                        šča tudi destinacija Laško. Pričakujemo,
                                                                                        da bo razpis za promocijo v letošnjem
                                                                                        letu objavljen v aprilu. V načrtu je izved-
                                                                                        ba večje oglaševalske kampanje v on-li-
                                                                                        ne in off-line medijih na slovenskem in
                                                                                        prednostnih tujih trgih. Pri izvajanju ak-
                                                                                        tivnosti se bomo povezovali s ključnimi
                                                                                        deležniki na področju turizma v destina-
                                                                                        ciji in nosilci primarnih produktov slo-
                                                                                        venskega turizma.
                                                                                           V STIK-u skrbimo tudi za redno izda-
                                                                                        janje elektronskih in tiskanih publikacij
                                                                                        ter drugih promocijskih materialov, ko-
                                                                                        munikacija in promocija pa ves čas pote-
                                               ponudnikov in  promocija doživetij po    kata tudi na digitalnih kanalih destina-
         Ob vstopu v pomlad smo pričeli z iz-  meri posameznika. Predstavlja progra-    cije (spletno mesto lasko.info, Facebook,
       vajanjem promocije pomladnih dožive-    me turističnih ponudnikov  po vnaprej    Instagram, YouTube, Tripadvisor, Linke-
       tij. Tudi v sklopu teh aktivnosti je nastala   znanem urniku, kar predvsem individu-  dIn) in preko e-novičnikov. Komunikacij-
       posebna pristajalna stran Pomlad v La-  alnim obiskovalcem omogoča obisk brez    ska sporočila redno vključujejo tudi upo-
       škem, ki je namenjena družinam, parom   predhodne najave. Kampanja bo poteka-    rabo  znaka GREEN&SAFE, s katerim
       in iskalcem butičnih doživetij. Predsta-  la od maja do oktobra 2022 v digitalnih   skupaj s ponudniki slovenskega turizma
       vlja  deset namigov  za odkrivanje zani-  in  tiskanih  medijih.  Vse  zainteresirane   komuniciramo trajnostno usmerjenost in
       mivih zgodb in priljubljenih kotičkov de-  ponudnike doživetij vabimo, da se kam-  zavezo slovenskega turizma, nadgrajeno z
       stinacije Laško.                        panji pridružijo. Informacije so na voljo   varnimi potovalnimi standardi.

                                                                                                                           15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20