Page 23 - Laski_Bilten_st69_NR
P. 23

STIK














                                                                             JURKLOŠTRSKI IZVIRI ZDRAVJA



                                                                               December je čas, ko se še posebej radi družimo
                                                                             ob dobri hrani in pijači, naše bližnje pa želimo raz-
                                                                             veseliti z izvirnimi darili. Izbrani prehranski pri-
                                                                             delki in izdelki, združeni v kolektivno blagovno
                                                                             znamko Jurkloštrski izviri zdravja, odražajo moč
                                                                             starodavnega vedenja o ohranjanju ravnovesja in
                                                                             doseganju harmonije s pomočjo zdrave prehrane.
                                                                             Spremlja jih star hipokratov izrek: hRANA naj
                                                                             bo vaše zdravilo in ZDRAViLO naj bo vaša hra-
                                                                             na. Vabljeni v TIC Laško.


                                                                               Kolektivna blagovna znamka Jurkloštrski izviri
                                                                             zdravja je nastala v okviru operacije »Doživljajski
                                                                             zeliščni vrtovi« in je delno financirana iz sredstev
                                                                             EU.









       LAŠKO s posebnim pivovskim doživetjem med                      Vse od januarja pa do novembra so potekali obiski in preiz-
       ZMAGOVALCI!                                                  kusi finalnih doživetij, novembra pa so svoj glas za svojega favo-
                                                                    rita lahko oddali še poslušalci Radia SI.
         Nepozabno doživetje, čudovit ambient, fotogenična lokaci-
       ja, avtohtono vzdušje, ki očara, odlična hrana, prijazni ljudje …
       Vse to in še več je očaralo ameriški par, ki je pri nas preizkusil
       nepozabno doživetje »Laško craft beer experience«.
         Tuje turiste v Slovenijo večinoma pritegnejo splošno najbolj
       znani turistični biseri, kot so Bled, Ljubljanski grad, Postojnska
       jama, Piran … Z akcijo Slovenia’s hidden gems pa organizatorji
       RTV SLO-Radio Si želijo opozoriti na vse več odličnih lokacij
       in turističnih doživetij, atrakcij v naši majhni deželi, ki bi jih tuji
       obiskovalci zagotovo morali doživeti, da začutijo bogat utrip
       tradicije, kulinarike, kulture in drugih inovativnih turističnih
       skrivnosti Slovenije.
         Izmed vseh prijavljenih kandidatov so organizatorji izbrali 18
       finalistov, med njim tudi Laško s posebnim pivovskim doživet-
       jem »Laško craft beer experience«. Naše doživetje je potekalo
       dva dni in je vključevalo: ogled Pivovarne Laško z degustacijo,
       pivovsko wellness in kulinarično razvajanje v Thermani Laško,
       nočitev z zajtrkom v Prenočišču Savinja ter obisk prve in edi-
       ne pivovske sobe pobega na svetu, ki je urejena v stavbi, kjer
       se je zvaril prvi vrček našega piva, Escape Room Enigmarium
       Laško. Ameriški par je bil nad doživetjem več kot navdušen, še
       posebej sta izpostavila gostoljubnost in občutek domačnosti, saj
       ju je očarala njuna vodnica Barbara Penič, ki je bila vseskozi
       z njima – vodila je njun ogled pivovarne, ju namestila v sobo,
       jima zjutraj pripravila zajtrk in bila njun gamemaster med igro
       pobega. Tudi pivovskega wellness in kulinaričnega razvajanja v
       Thermani Laško nista mogla prehvaliti. Organizatorji pa so bili
       prav tako navdušeni nad našim integralnim turističnim pro-
       duktom, ki povezuje več ponudnikov in kaže, da lahko turisti   Z leve proti desni: Barbara Penič (vodnica), Janja Urankar Berčon (STIK), Metka
       pri nas odkrijejo še neodkrito.                              Mavri (STIK-TIC).


                                                                                                                           23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28